torsdag 22 oktober 2009

091022

Har slängt mig ensam i soffan med en mysig filt, coca och en rulle center. Har även tändt lite ljus i lägenheten för mina element inte funkar som de ska. Så nu börjar värmen komma igång. Finns inget på tv just nu så jag har legat och läst Kissies patetiska blogg. Hon är så pinsam, jag sitter här hemma och skäms över henne. Hon är 18 år och gör som hon gör och beter sig så som hon gör. Tänk henne om två år, det finns inget kvar av henne. Ingen kommer vilja vara i hennes närhet. Stackars tjej.

Det blev ingen skola för mig idag, jag har varit på vårdcentralen och tog då ledigt från skolan. Jag har urinvägsinfektion, igen. Jag har blivit mycket bättre på att dricka citronvatten och tranbärsdricka. Men inget hjälper. Jag får urinvägsinfektion bara jag sätter mig tex på en kall cykelsadel i 10 min. Och det är otrolig jobbigt, en massa springades till vårdcentralen hela tiden, och det värsta är att det kostar en del i längden.

Har även lyssnat sönder på två låtar idag, Brooke Hogan - Dear Mom och Enrique Iglesias - Ring My Bells. Har även tänkt på en kille som jag var tillsammans från och till med för jätte längesedan, när jag bodde i Svedala. Vi har börjat prata nu igen efter vi fått tag på varandras msn. Och konstigt nog har det tagit slut mellan han och hans tjej, så nu kan vi prata ännu mer. De som kände/känner mig kanske kan ana vem han är.

E /v.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar